• Sprzęt Kross Level 4.0

Pigulorz na II zmianę

Czwartek, 31 marca 2022 · dodano: 31.03.2022 | Komentarze 3

Jeśli to czwartek, to tradycyjny, popołudniowy dojazd do pracy. Do plecaka schowałem Convoya, ale zapomniałem baterii, więc wracałem o samym świetle pozycyjnym.

Marzec, nie powiem, sprzyjał kręceniu korbą, było dość ciepło i sucho.

Knog Blinder Mini Chippy

Lampek rowerowych w swojej kolekcji mam już kilkanaście. Dotychczas jako pozycyjnej używałem Elopsa z Decathlonu. Będąc zadowolony z czerwonego Konga Plusa, którego używam już jakiś czas, kupiłem Blindera Mini. Świeci świetnie, nawet w trybie ciągłym dostatecznie oświetlała mi drogę przez rowerem. Problemem jest bateria, która w niskich temperaturach trzyma krótko. Dzisiaj po 40 minutach zapaliła się czerwona dioda informująca o rozładowaniu, a wcześniej w trybie błyskawicy nie starczała na 2,5 h przy temperaturze oscylującej około zera. Zobaczymy jak zrobi się trochę cieplej.

| 21:17 niedziela, 3 kwietnia 2022 | linkuj Tylko weź pod uwagę, że to tani zestaw, mi służy do oświetlania drogi podczas powrotu z pracy. Choć przejechałem się z ciekawości Dębiną wieczorem i było w miarę ok. Nie wiem jakby się sprawdził w kompletnej głuszy, bo wiązka jest dość wąska. No i mocowanie czasem opada, ale to zależy od kiery - w szosie jest idealnie.

Bateria w przedniej starcza mi gdzieś na 2 godziny maks. Czyli ujdzie w tej cenie :) Aha, i delikatnie należy się obchodzić ze stykiem ładowania, bo po roku przez to zamordowałem pierwszą lampkę.
| 13:26 niedziela, 3 kwietnia 2022 | linkuj Prox Pictor - chyba kupię sobie to na przód. Dzięki!
| 22:42 czwartek, 31 marca 2022 | linkuj Ja tam chwalę sobie zestaw Prox Pictor. Tanie to i daje radę. Bateria tyłu miazga, a z przodu... jak większość :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zyluz