• Sprzęt Kross Level 4.0

Puszcza Zielonka z Weehoo

Niedziela, 19 czerwca 2022 · dodano: 23.06.2022 | Komentarze 1

Upalna niedziela, a ja zaplanowałem wypad z synem do Puszczy Zielonki. Wyjechaliśmy w miarę wcześnie, zabraliśmy zapas wody, wysmarowaliśmy się kremami z filtrami (oczywiście z apteki), bocznymi drogami i duktami zmierzaliśmy w kierunku Puszczy Zielonki. Była to pierwsza okazja do przetestowania przyczepki Weehoo w trudniejszym terenie.

Naszym głównym przystankiem była kawiarnia LoveLas, w której spotkaliśmy kolarskich znajomych wracających z szosowej stówki. Po uzupełnieniu kalorii pysznymi tartami, ruszyliśmy dalej. W lesie jest sucho i to bardzo. Rower i przyczepka nadają się do porządnego czyszczenia. Kiedyś to nastąpi, jak znajdę chwilę. Ponad połowę dystansu udało się przejechać w cieniu.

Z Weehoo po Puszczy Zielonce

Masze kaski MET

W LoveLas jak zawsze dobrze rzeczy

Tak, wiem, wycinkę widać na każdym rogu...

Puszcza Zielonka

Myślałem, że naprawli drogi po wycinkach, niestety, nie wszystkie.
Myślałem, że naprawili drogi po wycinkach, niestety, nie wszystkie. © kamilzeswaja

Z Weehoo po Puszczy Zielonce

Jeden z największych dębów w Puszczy Zielonce

Maruszka

Pomnikowa sosna i głaz upamiętniający pożar