Biedrusko

Niedziela, 24 lipca 2022 · dodano: 24.07.2022 | Komentarze 3

Rano pojechałem sprawdzić sprawdzić jak jedzie się wzdłuż torów na Nowej Naramowickiej. Asfalcik cały czas, tylko kończy się na końcu trasy i trzeba zjechać wcześniej, bo inaczej tak jak ja skakałem z przystanku autobusowego... Po drodze jest sporo świateł, co spowalnia przejazd.

Po powrocie słuchałem audycji Podróże małe i duże w Tok FM, w której gościli ojciec i jego 11-letni syn, którzy obecnie jadą z Kielc do Gdyni po śladzie Green Velo. Planują do końca miesiąca pokonać 1500 km. I to nie jest pierwszy ich taki wyczyn. W internet można ich śledzić jako 2rowery.

Pałac w Biedrusku

Mam wrażenie, że za każdym razem gdy jestem w Biedrusku, to "Antka" ubywa.

Antek na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Biedrusku
Samolot An2 na terenie zespołu pałacowo-parkowego w Biedrusku

| 21:13 poniedziałek, 25 lipca 2022 | linkuj Kurczę, musiałem zapomnieć, sorry :)

Poranki są ok, cenię sobie Łasiczkę, lubię weekendowe wydania przed i południowe, uwielbiam Sroczyńskiego, kiedyś "Wierzę w zwierzę" było obowiązkiem, niestety zniknęło. Sport też trzyma wysoki poziom.

Jednym słowem: dla każdego coś świetnego.
| 21:04 poniedziałek, 25 lipca 2022 | linkuj Już kiedyś poruszaliśmy temat słuchania Tok FM na moim BS. O ile dobrze pamiętam zacząłem słuchać tego radia jakoś w 2008 roku, jeszcze była audycja Woobie Doobie. Mam kilka ulubionych audycji jak Skołowani, Codzienny Magazyn Motoryzacyjny, U TOKtora, Szkoda czasu na złe seriale, Człowiek 2.0, Homo Science, Podróże małe i duże, Jeszcze Więcej Sportu czy wycofany Doobie Nights (wcześniej Woobie Doobie) i konkurs Kopyta Wielbłądzie. Poranków nie trawię.
| 21:21 niedziela, 24 lipca 2022 | linkuj Hehe, dawno mnie tam nie było, Antek faktycznie staje się nową formą bytu :)

Od kiedy TOK-u słuchasz? Mi jakoś tak pewnie już z kilkanaście lat pyknęło, uzależniony jestem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tyrap