Zielmia lubelska - dzień 3

Wtorek, 9 sierpnia 2022 · dodano: 10.08.2022 | Komentarze 2

Nałęczów, wypad do uzdrowiska. Muszę przeprosić się ze ścieżkami w Lublinie. W kierunku zachodnim do okolic Skansenu Wsi Lubelskiej jechałem asfaltową DDRką, a później szutrami z klimatycznymi miejscami. Do Nałęczowa jechałem od Płouszowic DW 830. Asfalt na zmianę dobry i kiepski plus średni, ale przejezdny ciąg pieszo-rowerowy.

W Nałęczowie największą atrakcja jest Park Zdrojowy. Dla mnie celem były tabliczki z podpisami gwiazd polskiego kolarstwa. Powrót bocznymi asfaltami o znikomym ruchu, którymi dojechałem do granic Lublina.

Domek na wodzie w Lublinie

Ławeczka Bolesława Prusa w Nałęczowie

Budują obwodnicę Nałęczowa

Ciemięga

Zaliczone gminy: Jastków (271), Nałęczów (272), Niemce (273)

| 22:14 środa, 10 sierpnia 2022 | linkuj Odwrotność Poznania - w mieście jest rowerowo ok, strach pojechać kawałek poza jego granice :)

Mega fotki Ci wyszły. Brawo.
andale
| 21:09 środa, 10 sierpnia 2022 | linkuj Hehe, Lublin to strasznie dzikie miejsce. W centrum straszą stare śmieszki z kostki, wokół miasta są ładne asfalty, a pomiędzy nie ma nic :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa winal