Wierzenicka pętla

Sobota, 27 sierpnia 2022 · dodano: 27.08.2022 | Komentarze 1

Po trzech tygodniach urlopu wróciłem do stolicy Pyrlandii. Chociaż patrząc co się odwala w tym mieście, sam nie wiem czy się cieszę z tego powodu.

Wieczorem udało mi się wyskoczyć na krótką rundę po podpoznańskich wsiach.

Wakacyjny urlop 2022 spędziłem tak jak lubię, czyli trochę zwiedzania, trochę pojeździłem rowerem, trochę odpoczynku nad jeziorem pod Powidzem (pierwszy nocleg syna w namiocie) i na kołobrzeskiej plaży.
Co do zwiedzania zobaczyliśmy Lublin, Kozłówkę, Bałtów, Zamość, Kazimierz Dolny, Nałęczów, Wolin, Kołobrzeg, no i załapaliśmy się na Żagle 2022 w Szczecinie.

| 23:31 sobota, 27 sierpnia 2022 | linkuj Fajno :) Urlop taki, jaki pamiętam ze swojego dzieciństwa.

Wychowuj syna w klimatach namiotowych, bo nie tylko w Poznaniu idzie ku gorszemu, niedługo lepianki będziemy robić i grzać się ogniem ze ścinek z Lasów Państwowych... Sorry, wtedy już będą Narodowe.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz