Pigulorz na II zmianę

Czwartek, 22 września 2022 · dodano: 22.09.2022 | Komentarze 3

Ostatni dzień lata, a zarazem Światowy Dzień bez Samochodu. Rano pojechaliśmy z synem tramwajem do przedszkola - cały jeden przystanek (jeb**y Poznań* i JJ), a samochód został w garażu na cały dzień.

Żegnaj lato na rok!

| 21:44 niedziela, 25 września 2022 | linkuj No właśnie... Tak się kończy zatrudnianie znajomych królika.

Wielka szkoda, bo głosowałem na Jaśkowiaka po pierwszej kadencji, która pokazała, że Poznań można było zmieniać pozytywnie. Teraz jego ekipa poczuła się zbyt pewnie, do tego lobby rowerowe (niestety trzeba je tak nazwać - Rowerowy Poznań się skończył, aktualnie to klika, która wycina inaczej myślących) potrafi walczyć z zielenią w lasach.
| 21:25 niedziela, 25 września 2022 | linkuj Fakt, Wiśnia gorszy. Jeszcze miałem okazję poznać szefa Tormelu i ekipę z PIMu. Ręce opadają na ich niekompetencję i arogancję.
| 20:53 niedziela, 25 września 2022 | linkuj JJ jeszcze ujdzie, ale te jego urządasy to masakra. Najgorsze jest to, że nie ma alternatywy :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo