Do Swarzyndza

Sobota, 29 października 2022 · dodano: 30.10.2022 | Komentarze 1

Wróciłem, ale o tym później. Po południu musiałem odebrać od rodziców klucze, więc pojechałem rowerem, nieco na około. W jedną stronę pojechałem przez Koziegłowy i Mielno, a wróciłem dawno nie odwiedzaną ulicą Leśną łączącą Zieliniec z Bałtycką

Tak jak w zeszłym roku, pogoda pod koniec października sprzyja w Polsce, więc trzeba korzystać z uroków jesieni.

Ulica Leśna w Zielińcu (Poznań)

Ostatni tydzień spędziłem w Chorwacji, w Zadarze. Po trzech latach przerwy wróciliśmy do zagranicznych wyjazdów jesienią. Dotychczas w tym okresie były dwukrotnie Włochy, trzykrotnie Hiszpania i Austria. Turystów wbrew pozorom sporo (był to np. ostatni lot z Zadaru do Poznania w ty roku), Szybenik, Park Narodowy Jezior Plitwickich czy Zadar cały czas są oblegane. Małe miejscowości czekają na nowy sezon letni - tam praktycznie wszystko było nieczynne.

W Zadarze spotkałem jednego z moich ulubionych eksploratorów - Jana, który współprowadzi kanał Project Explore.