Nadwarciańskie wały w Rogalinku

Niedziela, 27 listopada 2022 · dodano: 27.11.2022 | Komentarze 1

W tygodniu synoptycy zapowiadali względnie ładny jak na listopad weekend. Wyszło jak wyszło, ale dzisiaj nie było źle, nawet słońce próbowało się przebić za chmur jak wychodziłem na rower. Temperatura też znośna, bo 6 st.C, choć Wahoo uparcie pokazywało mi 0. Asfalty w większości były mokre, ale nie przeszkadzało mi to w jeździe.

Plan minimum jeśli chodzi o rowerowanie w tym roku mam wykonany, więc w deszczu czy w śniegu nie mam zamiaru jeździć.

Korzystając z dzisiejszego wypadu przetestowałem trzy rzeczy, które niedawno kupiłem. Buty zimowe Shimano - 1,5 h było w nich ciepło, potem lekko zaczęły marznąc mi palce. Spodnie zimowe z Decathlonu - mogły by być trochę cieplejsze w udach. A także mały statyw do telefonu, którego szukałem dość długo, bo chciałem, żeby mieścił mi się w kieszonce rowerowej. Wybór padł na Joby GorillaPod Mobile Mini. Dwa pierwsze zdjęcia wykonałem przy pomocy tego mikro statywu.

Przedpołudnie spędziłem rodzinnie odwiedzając wystawę kolejek przy Fredry 13 z okazji Katarzynek.