Pętla przez Karwowo

Poniedziałek, 9 stycznia 2023 · dodano: 09.01.2023 | Komentarze 2

Ciepło i morko. Po południu przestało padać i po załatwieniu spraw na mieście ruszyłem na krótką rundę niedaleko niemieckiej granicy. Rano kupiłem sobie tanie, małe błotniki w Deca, co uchroniło mój tyłek przed zmoczeniem. Na drugim kilometrze zaczęło padać, ale potem wyszło słońce.

Jutro niby ma nie padać, więc ruszam w dalszą trasę.

Warnik - Karwowo

U Niemca słonecznie.

| 23:59 poniedziałek, 9 stycznia 2023 | linkuj No właśnie, że nie. Ścieżka przecina przed Karwowem dawny nasyp kolejki, który po niemieckiej stronie jest już w części wykorzystany jako DDR-ka. Fragment przejechałem w zeszłym roku.

Podobno zakontraktowana jest budowa ścieżki rowerowej na historycznej kolejce wąskotorowej Casekow-Penkun-Odra - do granic Szczecina. Co z tego wyjdzie zobaczymy.
| 23:00 poniedziałek, 9 stycznia 2023 | linkuj Fajna ta DDR-ka. Pewnie po wąskim torze?

U Niemca lepiej :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa yciep