• Sprzęt Kross Level 4.0

Pigulorz na I zmianę

Wtorek, 7 lutego 2023 · dodano: 07.02.2023 | Komentarze 1

Rano -2°C, ale bezwietrznie. Jechało się przyjemnie, choć niespiesznie. Po drodze tasowałem się z gościem, który cały rok dojeżdża do pracy w Janikowie na szosówce. Tam gdzie ja wykorzystywałem szeroką oponę i jechałem na skróty, wysuwałem się na prowadzenie. Na Gnieźnieńskiej nie utrzymałem już tempa i zostałem na światłach.

Na Wartostradzie mnóstwo piachu. Zapewne zostanie do wiosny...

Wracałem przez Wierzenicę i lasy w Mechowie, gdzie czuć jeszcze klimat zimowy.

Do wiosny zostało jeszcze 40 dni.

| 00:19 środa, 8 lutego 2023 | linkuj Masakra. Dzięki za info - Rowerowy Poznań zrobił ostatnio presję na ZDM, gdzie rządzi... Rowerowy Poznań, że mało odśnieżania. No i mamy. Wszędzie sól. A tak fajnie się kręciło po tym lekkim śnieżku :) Teraz weź im wytłumacz, że mają to ogarnąć. Nie wytłumaczysz.

Brawa dla Was - dojeżdżających przez cały rok :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw