Rekonesans duktów Puszczy Zielonka

Czwartek, 16 lutego 2023 · dodano: 16.02.2023 | Komentarze 2

Znajoma z Bydgoszczy napisała do mnie jak mają się drogi w Puszczy Zielonce, bo u nich w lesie błoto i lód, a chciałaby pojeździć po lesie. Z Bydgoszczy do Poznania to obecnie tylko godzinka samochodem, więc w sam raz na całodniowy wypad. Korzystając z dnia wolnego pojechałem sprawdzić przejezdność głównych duktów. Wiedziałem, że lekko nie będzie, bo jeszcze niedawno w lesie było sporo śniegu, a do tego liczne wycinki wiążą się z niszczeniem leśnych dróg.

Czernice.

Tajemniczy Słup w zeszłym roku zyskał zadaszenie i tablicę informacyjną.

Kategoria >50, Puszcza Zielonka

| 21:58 sobota, 18 lutego 2023 | linkuj Ale ja mam tyły kurna jego mać, bo z Twojego wpisu dowiaduje się że ów tajemniczy słup zyskał zadaszenie.
Ps. Gdzieś tam kiedyś słyszałem o puszczy bydgoskiej....może warto byłoby kiedyś odwiedzić...
| 23:41 piątek, 17 lutego 2023 | linkuj Jakże to przykre, że trzeba co chwilę sprawdzać, czy las jeszcze stoi. Albo czy nie został zamieniony na kapliczkę. Lub ścieżkę edukacyjną. Oczywiście ekologiczną :/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzyzy