Po wschodzie

Niedziela, 19 marca 2023 · dodano: 19.03.2023 | Komentarze 2

Poranny wyjazd, dosłownie po wschodzie słońca. Jest jeszcze zima, więc rano jest zimno, dzisiaj było nieco powyżej zera. Ciuchy, w przeciwieństwie do wczoraj, założyłem typowo zimowe, a i tak odczuwałem chłód.

Korzystając z małego ruchu pojechałem starą piątką, aż za Biskupice, następnie odbiłem na Gorzkie Pole.

W ciągu tygodniu udało ukończyć mi się projekt roweru dla syna. Całość kosztowała mnie 1350 zł, a osiągnąłem masę rowerka na poziomie tych kosztujących 2500 zł. Przy okazji zrobię zdjęcie i wypiszę modyfikacje jakie poczyniłem w Superiorze syna.

| 00:04 poniedziałek, 20 marca 2023 | linkuj Ja tam się cieszyłem, jak Reksia zmieniłem na Salto, a Wigry 3 były tylko u dziadka :) Pierwsza "szosa" Rometa, którą dostałem na urodziny, była na szczęście tania, bo wszyscy chcieli BMX-y.

No i co, źle było? Nie, teraz jest źle. Tarczy do szosy nie mogę dostać, grr!
| 21:20 niedziela, 19 marca 2023 | linkuj Łoo Panie! Ale się porobiło ostatnimi czasy z tymi cenami. Kiedyś za taką sumę można było kupić porządny rower MTB dla dorosłego. Pozdro dla syna

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpree