• Sprzęt Kross Level 4.0

Cybina 50

Niedziela, 21 maja 2023 · dodano: 21.05.2023 | Komentarze 1

Są maratony wzdłuż rzek, m.in. Wisła 1200 czy Warta 800. Ja wymyśliłem trasę wzdłuż Cybiny - to niespełna piędziesięciokilometrowa rzeka w powiecie poznańskim.

Trasę rozpoczęliśmy u ujścia Cybiny do Kanału Ulgi - ramienia Warty i kierowaliśmy się do jej źródeł wśród łąk wsi Nekielka.

Większość trasy to leśne i szutrowe drogi, możliwie jak najbliżej rzeki Cybiny. Po drodze mijaliśmy wszystkie zbiorniki wodne przez które przepływa Cybina: Jezioro Maltańskie, stawy w Antoninku, Jezioro Swarzędzkie, Jezioro Uzarzewskie, Jezioro Góra, stawy w Iwnie i staw w Siedlcu.

Cała trasa pod wiatr. Wróciliśmy pociągiem.

Pierwsza fotka u ujścia Cybiny do Kanału Ulgi.

Plaża nad Jeziorem Maltańskim

Staw Olszak

W Swarzędzu przerwa na gofry.

Załapaliśmy się na mecz Lidera Swarzędz. Akurat strzelili dwie bramki!

Rozlewiska Rzeki Cybiny

Staw w Siedlcu

Przerwa na lody w Nekielce

Dawny kościółek w Nekielce

Po przejechanej trasie wjechał bajgiel i lemoniada od Stragan Kawiarnia.