• Sprzęt Kross Level 4.0

Sobota, 2 września 2023 · dodano: 02.09.2023 | Komentarze 2

Z okazji zakończenia wakacji (tak, żarty się skończyły, syn idzie do pierwszej klasy) pojechaliśmy na pokolejową trasę pod Obornikami.

Wyszła dobra średnia (dzieci w tym wieku z reguły przejeżdżają ok. 10 km w ciągu godziny) - w maju ta sama trasa zajęła nam dwadzieścia minut więcej.

Prace w polu

Konie w Stobnicy

Most kolejowy w Stobnicy

Warta w Stobnicy

Dawny dworzec kolejowy w Stobnicy

Dawny dworzec w Kiszewie

Wiata na trasie

Ciepło było...

| 23:20 sobota, 2 września 2023 | linkuj Tak co dwa lata 5 kilometrów na godzinę lepszej średniej, nieźle. Boję się o wyniki za dekadę - nie dogonię :)

Trasa fajna, tylko czekać aż Rowerowy Poznań wylobbuje taką nad Rusałką i Strzeszynem. A że tam nie ma śladu po linii kolejowej? Oj tam, oj tam, za to będą hulajnogi!
| 23:03 sobota, 2 września 2023 | linkuj Pięknie Czaruś daje radę. Kilka lat temu jechałem z Anią tą trasą i jest to super komfortowa trasa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luwal