• Sprzęt Kross Level 4.0

School and work

Środa, 27 września 2023 · dodano: 27.09.2023 | Komentarze 2

Poranek był wyraźnie chłodniejszy niż wczorajszy, ale nadal ciepły. Mgły z rana mają swój urok gdy słońce wschodzi. Tak jak wczoraj pojechaliśmy do szkoły zestawem rower plus Weehoo. Z domu wyszliśmy trochę za późno, więc na trasie musieliśmy nieco nadgonić, pędząc miejscami nawet 30 km/h. Syn nie lubi się spóźniać, jakoś go to stresuje i lubi mieć zawsze zapas czasu. Do szkoły dojechaliśmy z zapasam sześciu minut. Po odstawieniu pierwszoklasisty pognałem do roboty.

Jezioro Swarzędzkie

Popołudnie ciepłe i słoneczne.

Samochód zasilany energią słoneczną
Samochód zasilany energią słoneczną przyłapany koło AWFu.

W tym tygodniu wysłałem swoje Wahoo na reklamację. Gwarancja mija mi w listopadzie. Dostałem nowy komputerek. Elegancko.

Kategoria Work, z Weehoo

| 20:09 czwartek, 28 września 2023 | linkuj Super sobie radzisz z odprowadzaniem młodego do szkoły - kto wie czy za parę lat nie skorzystam z Twoich rozwiązań :-)
| 23:55 środa, 27 września 2023 | linkuj Hehe, ja tam się lubiłem taktycznie spóźniać, szczególnie na przedmioty ścisłe - zawsze była szansa, że odpytywanie (czyli rzeźnia) już zebrała swe plony :)

Miło ze strony Wahoo.

Ładna Malta, jak zwykle :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zedmi