Kociałkowa Górka

Niedziela, 8 października 2023 · dodano: 08.10.2023 | Komentarze 2

Od dwóch tygodni mamy jesień. Zapewne znajdzie się grono osób, które stwierdzi, że to ich ulubiona pora roku, a w 2019 "jesieniara" prawie została "Młodzieżowym Słowem Roku". Zobaczymy co powiedzą zwolennicy jesieni jak temperatura spadnie poniżej 8 st. C, a wilgotność powietrza będzie jak w saunie.

Nie mówię "nie" jesieni na rowerze. Trzeba się dobrze ubrać, zadbać o oświetlenie i można kręcić korbą.

Po południu umówiłem się na kilkudziesięciokilometrową rundę z Mirkiem. Z premedytacją ułożyłem trasę po asfalcie, bo po ostatnich opadach w terenie może być różnie. Mirek, jak to Mirek, kondycji brak, czekałem za nim na podjazdach. Dodatkowo wiatr nie ułatwiał sprawy.

Kociałkowa Górka

PK Promno

Promno

Pola między Kowalskim a Jerzykowem

| 21:39 środa, 11 października 2023 | linkuj Napis był za darmo, ode mnie. Kosztował mnie pięć minut roboty w Paint 3D.
| 01:51 poniedziałek, 9 października 2023 | linkuj Jesień jest spoko, chyba że nie jest spoko. Wrzesień był rewelacją, październik ssie.

Ciekawe, czy jakikolwiek procent nakładów finansowych, które poszły na zamontowanie tego abstrakcyjnego napisu, pójdzie na utrzymanie tej śmieszki :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ciepr