Pętla przez Wierzenicę

Sobota, 21 października 2023 · dodano: 21.10.2023 | Komentarze 1

Niech poniesie rękę ten co dzisiaj jechał po suchym. Ja mimo tego, że wszedłem na rower późno, tez jeździłem po mokrych asfaltach.

Od rana dzień zalatany, od rana byliśmy z synem na jego pierwszym turnieju szachowym (nauczycielka w szkole widzi w nim potencjał, więc nas wysłała) i  muszę powiedzieć, że radził sobie całkiem nieźle jak na debiut.

Po powrocie szybki obiad (to był błąd) i na rower. Podczas jazdy czułem ciężkość na żołądku przez co jechało się kiepsko. Ulżyło mi dopiero przed Wierzonką. Po drodze mijałem mnóstwo osób na szosówkach. Niby było prawie bezchmurnie, temperatura wysoka, ale drogi było często mokre i przez leżące na nich miejscami liście i inne rzeczy, bywało ślisko.

Wróciłem krótko po zachodzie słońca. Musiałem jeszcze wystawić receptę PF na maść na powiekę, wykupić ją w aptece, obejrzeć pierwszy odcinek Lego Maters, zrobić zakupy i fragmentarycznie kibicować meczowi Lecha w TV. Sobota, mimo, że wolna, to intensywna.