Mescherin

Wtorek, 7 listopada 2023 · dodano: 07.11.2023 | Komentarze 2

Z rana wybrałem się za zachodnią granicę, do Mescherin. Byłem już tam kilkukrotnie, ale nigdy nie zdrapałem się na Wzgórze Szczecińskie, gdzie znajduje się punkt widokowy na Dolinę Dolnej Odry. Dodatkowo w gminie Kołbaskowo postało kilka nowych tras rowerowych i jedna jest budowana (szczegóły na końcu wpisu).

Pogoda po wschodzie słońca była średnia, w nocy popadało (a nie miało), czarne chmury wisiały na Szczecinem, ale od zachodu zaczynało się przejaśniać. Wiało podobnie jak wczoraj, więc do granicy musiałem się męczyć z podmuchami.

Rosówek

Park Narodowy Doliny Dolnej Odry

Mescherin

Mescherin - wzgórze widokowe

Oznaczenia trasy rowerowej (Blue Velo)

Węzeł rowerowy Staw
Węzeł rowerowy Staw - można jechać w czterech kierunkach.

Po polskiej stronie ruszyła budowa drogi rowerowe po starym nasypie kolejki wąskotorowej Casekow-Penkun-Oder. Kilkukrotnie już wspominałem o tej inwestycji. Za zachodnią granicą jest już wszystko ukończone. Polska cześć na wysokości Karwowa zapowiada się bardzo malowniczo. Mam nadzieję, że jak następnym razem przyjadę do Szczecina, to inwestycja będzie ukończona.