Święta, święta i...

Środa, 27 grudnia 2023 · dodano: 27.12.2023 | Komentarze 3

...do roboty. Dzisiaj międzyzmiana, czyli w jedną stronę jechałem przy świecącym słońcu, a wracałem przy blasku księżyca. Mając niewiele kilometrów do pokonania w celu osiągnięcia okrągłego dystansu pokonanego w tym roku, zarówno do pracy, jak i po, dzisiejszy dystans pokonałem jadąc na około.

Pola pod Wierzonką

Feoga Kobylnica - Wierzonka

Kliny

Rynek Śródecki

W Święta Gwiazdorek był, nawet bogaty. A ja dołączyłem do rodziny Galaktyki. W luty kupiłem żonie S23, a teraz sobie sprawiłem wersję dla biedaków, czyli S23 FE, ale za to w ekskluzywnym kolorze.

| 00:59 piątek, 29 grudnia 2023 | linkuj No tak. U mnie sprawdza się dysk Google (150 GB za 90 zeta na rok), wszystko się ładnie synchronizuje i takie tam.

Bateria i ładowanie to największy minus Samsunga. Z plusów 5 lat aktualizacji oraz IP-67/68. O aparatach, które trzymają poziom wiadomo.
| 22:28 czwartek, 28 grudnia 2023 | linkuj Skusiłem się na dobrą ofertę bezpośrednio od Samsunga. Rabat -10%, zwrot 300 zł na wirtualną kartę, rabat -40% na akcesoria, raty 0%, oryginalny kolor plus 256 GB pamięci, które nie jest dostępne w sklepach.

Z wad bateria mogłaby być lepsza, jest ciężki i trochę za szeroki.

Myślałem nad ZenFone 10, Pixelem i... S24, ale ten też ma być na Exynosie. Może wytrzymamy ze sobą ponad dwa lata. Czekam, aż Samsung znowu będzie oferował laptopy w Polsce. Wtedy będzie można wykorzystać możliwości Smart Switch i Quick Share.
| 00:02 czwartek, 28 grudnia 2023 | linkuj O kurde, ale to oczodziobne :) Ale przynajmniej ma to jakiś rozmiar, nie to co oryginalny mikrus...

Czekam na recenzję, szczególnie fotkową (z tego co widzę jest całkiem ok). A co do galaksowania to coś czuję, że zostaniesz już na długo. Niestety uzależnia stabilizacją wszystkiego.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ziejz