Pigulorz na I zmianę

Piątek, 26 stycznia 2024 · dodano: 26.01.2024 | Komentarze 2

W styczniu rzadko zdarza mi się dojeżdżać do pracy rowerem. Dzisiaj pojechałem pierwszy raz w tym roku.

Rano 4°C i praktycznie brak wiatru. Tradycyjnie w jedną stronę pojechałem na około, jadąc Wartostadą, która jest już przejezdna, ale syf na nawierzchni jest okropny. Nie dosyć, że w większości dróg było już sucho, to na Wartostradzie brak odwodnienia powoduje, że chlapie spod kół.

W drodze do pracy słuchałem prognozy pogody z Biura Prognoz IMGW w Poznaniu, opady deszczu i wiatr miały się pojawić po południu, ale bliżej wieczora. No i zlało mnie jak wjechałem do Poznania....

| 15:43 niedziela, 28 stycznia 2024 | linkuj Ołkej, całą winę zwalam na Ciebie.
| 00:42 sobota, 27 stycznia 2024 | linkuj Dzięki za info w temacie aktualnej sytuacji na Wartostradzie. Sam się boję tam zapuszczać.

I pomyśleć, że Rowerowy Poznań lobbował za betonowaniem Dębiny argumentując, że asfalt lepiej odprowadza wodę :) W desperacji uznawali, że jej część, czyli wał przeciwpowodziowy, powinien być bez drzew. Gdy nieśmiało się postawiłem, zostałem, co logiczne-demokratyczne, wywalony z ogólnego forum. Nie tylko ja, ale jeszcze kilku miłośników zieleni :)

Tak, padało. W tym deszczu wracałem z serwisu. Jak zwykle. Sorry, moja wina :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edyni