Pogranicze

Sobota, 24 lutego 2024 · dodano: 25.02.2024 | Komentarze 1

Od niedawna w Zachodniopomorskiem polskie szlaki rowerowe płynnie łączą się z niemieckimi trasami (po pokonaniu zapór przeciwko ASF, w niektórych miejscach). Fakt ten wykorzystałem w sobotnie popołudnie, pogodne, ale wietrzne. Pierwszy raz jechałem drogą Nadrensee - Ladenthin, fajny asfalt na nieźle pofałdowanym terenie.

Przejście graniczne Kołbaskowo - Neurosow

Gedächtniskirche Rosow

Żurawie
Żurawich par po drodze mijałem kilka. Same parki, żadnych większych grup.

Nadrensee

Nadrensee - płasko nie jest

Transgraniczna aleja drzew
Transgraniczna aleja drzew posadzona w 2014 roku.

Podczas wyjazdu do Szczecina więcej z synem nie pokręciłem. Ale za to on miał okazję przejechać się po drugim pod względem wielkości cmentarzu w Europe. W sumie rower jest to najlepszy sposób przemieszczania się po Cmentarzu Centralnym w Szczecinie. Młody zadowolony z zakupu, a ojciec już planuje wspólne trasy po trasach Zach-Pom.

A i jeszcze zimowe kwiatki z soboty: