avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 54681.61 kilometrów w tym 6946.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.52 km/h.

100Jezior#GRVL

Sobota, 13 kwietnia 2024 · dodano: 14.04.2024 | Komentarze 2

Wielkopolskie Mazury to malownicza kraina bogata w liczne i czyste jeziora, położona na Pojezierzu Gnieźnieńskim. Liczne plaże, campingi, miejsca noclegowe, restauracje i bary, atrakcje dla młodszych i starszych sprawiają, że każdy znajdzie coś dla siebie.

W sobotę odbyła się pożegnalna ustawka Lajbaka, organizatora wyścigów 100Jezior#GRVL i Poznańska199#GRVL. Na razie tych imprez nie będzie. Wiało masakrycznie, od początku zmagaliśmy się z porywistymi podmuchami. Nie było lekko, a narzucone tempo było jak na wyścigu. Pierwsze osiemdziesiąt kilometrów pokonaliśmy ze średnią prawie 24 km/h. Powrót był cały czas pod wiatr.

W grupie były straty i awarie: pęknięta gumka w torbie Jack P., odkręcająca się korba, pęknięte mocowanie do telefonu, zgubiony bidon Fidlock. Wszyscy dojechali cali. Fajnie było, chociaż trasę ułożyłbym inaczej, były piachy, a okolica obfituje w utwardzone dojazdy pożarowe i poprawiane co roku dojazdy do działek rekreacyjnych i gospodarstw. Zapuszczanie się w głąb lasu, to zawsze proszenie się o piach jak jest sucho. Zaproponowałem zmianę trasy na ostatnich kilku kilometrach, główny prowadzący zgodził się, dzięki temu nie męczyliśmy się w piaskownicy na końcówce.

Gierwartów

Kot z Giewartowa

Giewartów - Pod Strzechą

Przyjezierze - dokręcanie korby

Przyjezierze

Kujawskie szutry

Korba Rotor + Canyon = problemy
Korba Rotor + Canyon = problemy. Doraźnie udało się dokręcić dwoma multitulami. Ostatecznie pomogli rolnicy w jednej z mijanych wsi, którzy mieli klucz imbusowy 10.

Popiel

Kruszwica

Przystanek na trasie Brześć - Złotowo

Połajewo

Sielawa

Zliczone gminy: Kruszwica (308), Piotrków Kujawski (309), Skulsk (310).

Edit: chyba przyjazd się podobał, bo fanpage'u wyścigu pojawił się wpis zakończony słowami: "100Jezior#GRVL I will be back".