avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 56978.51 kilometrów w tym 7198.55 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.50 km/h.

A po burzy wychodzi ślimak

Sobota, 25 maja 2024 · dodano: 25.05.2024 | Komentarze 1

Jak zwykle wyjechałem za późno, żeby jechać na około do roboty, a za wcześnie, żeby jechać najkrótszą drogą. W ślimaczym tempie pojechałem Janikowską do Gruszczyna, po drodze odbierając koleżance przesyłkę z paczkomatu.

Cargo gravel

Nowa Solna Trasa Rowerowa
Nowa trasa rowerowa na Solnej. W sumie lepiej jeździło mi się jezdnią, ale jak już zrobili, to się przejechałem. Jak na tak długo planowaną i budowaną infrastrukturę to kilku rzeczy nie rozumiem: jest dość wąsko, koło Ogródka Jordanowskiego zamiast asfaltu zastosowano jakąś przepuszczalną nawierzchnię, że biby dla drzew, a na skrzyżowaniu z Działową postawili sygnalizację świetlną, której nigdy tam nie było i wszyscy sobie jakoś radzili. Jeszcze kilka uwag bym znalazł, ale jeszcze RP mnie znajdzie i zablokuje wszędzie :P

W piątek wymieniłem łańcuch w gravelu. Przebieg 11200 km, na kasecie i korbie nic nie przeskakuje.