avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 56978.51 kilometrów w tym 7198.55 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.50 km/h.

Dolskie gravelowanie

Niedziela, 26 maja 2024 · dodano: 26.05.2024 | Komentarze 3

W styczniu wymyśliłem sobie trasę na wschód od Dolska i to właśnie w zimie miałem ją zaliczyć jak miałem wolny dzień w tygodniu. Niestety syn się wtedy pochorował i zamiast kręcenia korbą, było kurowanie się w domu.

Parę dniu temu Mirek wysłał mi wiadomość czy mam wolną niedzielę. Z racji tego, że syn z żoną jechali dzisiaj na turniej szachowy, ja mogłem wyskoczyć na rower. Wstępnie zaplanowaliśmy, że jedziemy gdzieś z rowerami na zapakowanymi na nowo nabyte przez Mirka Thule ProRide'y.

Mirkowi wysłałem ślad zaplanowanej trasy, a on w nocy dołożył w GPXie akcenty polno-gravelowo-chaszczingowe.

Dolsk

Widok z punktu widokowego w Dolsku

Jarosławki

Mural w Książu WIelkopolskim
Mural w Książu Wielkopolskim

Kościół w Panience

Pałac w Górze

Dawny dworzec kolejowy
Dawny dworzec kolejowy "Góra"

Nieczynna linia kolejowa Gostyń - Jarocin

Zalew Parzęczew

Most kolejowy w Parzęczewie

Słoma z przerzutek nam wystaje

Szuyry w Jerzewie

Pogona

Zalew Jeżewo

Kociół w Błażejewie

Dworek Ostrowieczko

Zaliczone gminy: Dolsk (315), Książ Wielkopolski (316), Jaraczewo (317).

| 23:54 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj No dobra :) W każdym razie wyszło godnie!
| 20:23 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Zmieniłem zdjęcie profilowe. Ale to ja ustawiałem fotografa i jeszcze musiałem porządnie obrobić to zdjęcie.
| 00:20 poniedziałek, 27 maja 2024 | linkuj Dolsk jest fajny, muszę znów się wybrać :)

Spoko dystans i spoko foty. Tę piątą od góry zrób jako profilową - brawo dla fotografa :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa siezd