avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 56978.51 kilometrów w tym 7198.55 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.50 km/h.

Warmia i Mazury: dzień 2

Poniedziałek, 15 lipca 2024 · dodano: 20.07.2024 | Komentarze 1

Kolejny poranny wyjazd, ale było gorąco już od rana. Tym razem pojechałem na północ przez Jedwabno. Jechało się ciężko, bo wiatr zmieniał kierunek, a droga wojewódzka na wschód od Jeziora Omulew była ze sporym ruchem samochodowym w poniedziałkowy poranek.

Małszewo

Kościół w Zimnej Wodzie

Jedwabno

Za Jedwabnem jechałem już bocznymi drogami do Małaszewa. To ładna, zadbana miejscowość z pięknym jeziorem.

Małszewo

Jezioro Małszewskie

Szutrowa droga Małszewo - Bałdy

Planując trasę w aplikacji mapy.cz zaznaczyłem rower szosowy i poprowadziło mnie dwunastokilometrową szutrostradą do plaży nad Jeziorem Gim i dalej do drogi krajowej nr 58. No cóż jechało się wyśmienicie, bo trasa była gładka jak stół.

Leśny drogowskaz

Jezioro Gim
Jezioro Gim z czystą wodą, co ciekawe nie jest zasilane przez żadną rzekę.

Warmińsko-mazurskie szutrówki

Jabłonka - rzeźba z drewna

Zaliczone gminy: Jedwabno (328), Purda (329)