avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 56978.51 kilometrów w tym 7198.55 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.50 km/h.

Śladem kolejki CPO

Poniedziałek, 19 sierpnia 2024 · dodano: 20.08.2024 | Komentarze 1

Niedawno pod Szczecinem otwarto kolejny szlak rowerowy, który biegnie po wale dawnej kolejki wąskotorowej CPO (Casekow-Penkun-Oder). Nowy odcinek od Będargowa łączy się ze szlakiem po stronie niemieckiej, który powstał już kilka lat temu.
Jako, że jestem zwolennikiem takich tras, a w Szczecinie mamy rowery, to nie mogłem odmówić sobie przejechania tego odcinka zaraz po przyjeździe do zachodniopomorskiej stolicy.

Samochód zostawiliśmy na parkingu obok cmentarza i szkoły, gdzie zaczyna się ścieżka. Na drugim kilometrze przejeżdża się przez groblę przecinająca malowniczo położone jezioro w Karwowie. Trasa biegnie po dość pofałdowanym terenie z kilkoma podjazdami, przerzutki się przydały. Odcinek niemiecki opisywałem już wcześniej.

Konie w Barnisławie

Barszcz Sosnowskiego w likwidacji

Pola pod Ladenthin

Obserujemy żurawie na polu

Zachód słońca nad granicą polsko-niemiecką