Work

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 03.06.2011 | Komentarze 3

Swarzędz - Antoninek - Os. Warszawskie - Antoninek - Swarzędz

Czas dojazdu do roboty zajmuje mi:
- samochodem: 10 min.
- autobusem: 15 min. + 5 min. pieszo
- rowerem: 20 min.

Ścieżka za obietkami Unii Swarzędz w budowie © kamilzeswaja

Cruiser Forda w salonie BM © kamilzeswaja

| 21:33 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj Żeby dostać się na tą nową ścieżkę jadąc od Poznania trzeba trzymać się trasy BM i koło młyna w Zielińcu skręcić w prawo w ulicę Strzelecką i dalej jechać prosto asfaltem wzdłuż południowo-wschodniego brzegu Jeziora Swarzędzkiego. Ścieżka zaczyna się jakieś 200m, po tym jak minie się rurociąg nad jezdnią. W sumie to fajny pomysł z tym deptakiem w tym miejscu, bo teraz prawie całe jezioro będzie można objechać wzdłuż linii brzegowej. Kiedy będzie oddany do użytku ten odcinek pomiędzy ul. Strzelecką, a pływalnią, to nie wiem.
| 21:22 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj Fajny krążownik :-) takim można się lansować :-)
CY80R6
| 20:28 piątek, 3 czerwca 2011 | linkuj Ładna ta ścieżka. Przybliż jak się na nią dostać jadąc od Poznania.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eslap