Jezioro Swarzędzkie

Środa, 22 czerwca 2011 · dodano: 22.06.2011 | Komentarze 4

Swarzędz - Przystań Canoe - Zieliniec - Gruszczyn - Swarzędz

Dzisiejsza trasa przebiegała wokół Jeziora Swarzędzkiego.
W tym tygodniu otwarto długo oczekiwaną przez wszystkich miłośników sportów wodnych wypożyczalnię kajaków nad Jeziorem Swarzędzkim.
Do niedzieli wypożyczenie nic nie kosztuje, a od poniedziałku 10 zł/h.
Wkrótce w ofercie pojawią się także rowery wodne i łódka.
Wypożyczalnia kajaków przy przystani Canoe nad Jeziorem Swarzędzkim © kamilzeswaja

Wypożyczalnia kajaków na przystani nad Jeziorem Swarzędzkim © kamilzeswaja

Oczywiście po południu nie mogliśmy sobie odmówić z dziewczyną wypróbowania kajaków na jeziorze.
Na kajakach © kamilzeswaja

fotoaparatka
| 19:16 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Pływanie kajakiem świetna sprawa! u mnie do pływania pozostaje Warta :D pozdrawiam
| 18:19 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Wcale nie jest tak trudno nauczyć się pływać kajakiem, więc Grzegorz możesz wypróbować z kimś kto już kiedyś wiosłował :) Tym bardziej, że masz blisko.
uluru
| 11:38 piątek, 24 czerwca 2011 | linkuj Zazdroszczę kajaczka..ja pływałam na Rzece Rospudzie :))
| 21:49 czwartek, 23 czerwca 2011 | linkuj Ja nie umiem kajakiem pływać :-(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz