Po obronie

Wtorek, 5 lipca 2011 · dodano: 05.07.2011 | Komentarze 0

Dom - Jezioro Swarzędzkie - Dom

Dzisiaj był ważny dzień dla mnie, rano broniłem magistra. Sama obrona pracy magisterskiej przebiegła dość sprawnie i szybko (w pół godziny się ze mną rozprawili. Chociaż nie obyło się bez przygód: mój recenzent miał dojechać z Kalisza pociągiem, a dzisiaj między 7 a 9 był strajk na PKP. Na szczęście zjawił się parę minut przed obroną. Ponad tydzień temu, kiedy miałem oddać pracę do recenzji, po załatwieniu wszystkich formalności w dziekanacie, okazało się że dr który miał ocenić moją pracę dzień wcześniej zerwał więzadła u nogi, leży w gipsie i nie będzie go przez miesiąc. Na całe szczęście zmieniono mi recenzenta, a moja praca została przeczytana w pociągu z Poznania do Kalisza. Inne przygody podczas pracy magisterskiej to m.in. ponad miesięczne oczekiwanie na substancję do badań (i tu specjalne podziękowania dla IF, który wysłał pismo na Uczelnię, zamiast do WZF Polfa). A poza tym wszystkim okazało się, że p.prof nie może być na mojej obronie i będzie zastępstwo. Tak więc w mojej komisji nie było mojej promotor i pierwotnego recenzenta. Ale wszystko skończyło się dla mnie bardzo dobrze :)

Po powrocie do domu zjadłem obiad i wybrałem się z bratem na krótki wypad po mieście. Niestety po przejechaniu 4 kilometrów złapał nas deszcz.