Rezerwat Jezioro Dębiniec

Niedziela, 2 października 2011 · dodano: 02.10.2011 | Komentarze 2

Swarzędz – Gruszczyn – Uzarzewo – Biskupice – Rez. J. Dębiniec – Promienko – J.Góra – Góra – Jankowo – Gortatowo – Swarzędz

Krótki wypad do Rezerwatu Jezioro Dębiniec, w którym ostatnio byłem niecały rok temu. Moja dzisiejsza trasa wiodła głównie szutrowymi drogami. Kilka dni bez deszczu, spowodowały, że ulica Katarzyńska w Gruszczynie przypomina raczej piaskownicę, a nie drogę. Po raz koleiny nie udało mi się przekroczyć sześciu dyszek na zjeździe w Uzarzewie, tym razem przez prowadzone wykopy pod kanalię przed samym zjazdem.

Jezioro Dębiniec © kamilzeswaja

Umocnienia brzegu nad Jeziorem Dębiniec © kamilzeswaja

Umocnienia brzegu Jezioro Dębiniec © kamilzeswaja

Tutaj zawsze jest mokro, niezależnie od pogody:
Zjazd nad Jezioro Góra © kamilzeswaja

| 20:38 niedziela, 2 października 2011 | linkuj Tak można, trzeba się kierować oznaczeniami Pierścienia dookoła Poznania. Zjazd i wjazd jest dość trudny: kamienie i piach od strony Góry oraz kamienie, błoto i woda (jakiś strumyczek chyba tam spływa, bo zawsze jest mokro) od strony Promienka.
| 20:21 niedziela, 2 października 2011 | linkuj To nad J.Góra można zjechać? Nie wiedziałem.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sukce