Jesień, jak to tak?

Piątek, 28 października 2011 · dodano: 28.10.2011 | Komentarze 2

Swarzędz – Łowęcin – Sarbinowo – Góra – Promno – Pobiedziska – Kaplica – Kociałkowa Górka – Iwno – Kostrzyn – Siekierki – Paczkowo – Jasin – Swarzędz

Od rana jak byłem w aptece świeciło słońce, a jak wróciłem do domu niestety pojawiły się gęste chmury. Nie zniechęciło mnie to do wyjścia na rower.
Trasa głównie asfaltami wracając chciałem skrócić sobie drogę w Siekierkach, wjechałem w polną drogę która zaprowadziła mnie do… rowu. Jadąc inną drogą wróciłem z powrotem do Siekierek i tak nadłożyłem 5 km w terenie.
Tym wyjazdem przekroczyłem 2k km w tym roku.
Ostatnie prace w polu © kamilzeswaja

Jezioro Góra jesienią © kamilzeswaja

Pałac w Kociałkowej Górce © kamilzeswaja

Budowa drogi S-6 © kamilzeswaja

Kościół w Iwnie © kamilzeswaja

| 12:31 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Masz rację z tej skarpy widok jest niezły, ale jak się zjedzie w dół to przez chaszcze nic nie widać.
| 18:42 niedziela, 30 października 2011 | linkuj Miejsce na 2 zdjęciu jest zajebiste, ale na żywo robi większe wrażenie :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyzyc