avatar Ten blog rowerowy prowadzi Kamil z Poznania. Mam przejechane 54352.23 kilometrów w tym 6901.15 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.52 km/h.

Radość o poranku

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 22.03.2012 | Komentarze 4

Swarzędz – Zieliniec – Gruszczyn – Uzarzewo – Gortatowo – Swarzędz

Nareszcie wiosna! Rano obudziły mnie promienie słońca. Pomyślałem, nie ma to jak rozruszać się trochę przed robotą. Wcześniej wstałem, załatwiłem amortyzatory dla kumpla z pracy i wyszedłem pokręcić krótko przed 9:00. Pogoda od rana idealna na rower, słonecznie, prawie bezchmurnie. Wypad częściowo po trasach BM w Poznaniu.

In HR zone 0:38 (55%)
Nad Jeziorem Swarzędzkim © kamilzeswaja

Lokalnym rowerzystom nie polecam na razie trasy Gruszczyn – Uzarzewo, nadal robią tam kanalizację. Pocieszające były słowa robotnika kopiącego rów, przez który musiałem przenieść rower: „Jeszcze trochę i będziecie mieli spokój”.
Wykopy w Uzarzewie © kamilzeswaja

| 20:07 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Fajnie tak rypnąć się przed robotą i dotlenić mózg przed wysiłkiem psychiczno - fizycznym :-)
z3waza
| 11:42 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj No, patrzcie sytuacja zmienia się dynamicznie - dzisiaj przed ósmą można było jeszcze tamtędy przejechać. Pewnie po 17 też już się da.
| 11:00 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj A tego to nie wiem. Ale do wakacji raczej zrobią - widać, że już finiszują :)
JoannaZygmunta
| 10:46 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj A kiedy będzie to trochę? Ja już mam tych robót i robotników dosyć

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu