• Sprzęt NextBike

PRM

Poniedziałek, 4 czerwca 2012 · dodano: 04.06.2012 | Komentarze 1

Centrum – Jerzyce – Sołacz - ZOZ MSWiA – Sołacz – Centrum – Śródka

Dzisiaj połączyłem kilka środków transportu w mieście: autobus, tramwaj i rower. Ponownie skorzystałem z Poznańskiego roweru miejskiego. Rower wypożyczyłem na ul. 27 Grudnia, skoczyłem do szpitala MSW i go oddałem na Rondzie Śródka.
Sam rower wzbudził spore zainteresowanie panów na portierni szpitalnej - wypytali mi się o wszystkie szczegóły dotyczące wypożyczania tych jednośladów. Swoją drogą mogłem wziąć swój rower bo w szpitalu przy ul. Dojazd jest bardzo dobrze funkcjonujący, strzeżony parking dla rowerów przy wejściu. Na portierni dostaje się kluczyk od furtki, blokadę z kluczykiem i numerek.

Czas wypożyczenia roweru: 50 minut.
PRM - ul . 27 Grudnia © kamilzeswaja

JoannaZygmunta
| 17:11 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj O! dobrze wiedzieć bo niedługo pewnie bedę jexdzić do szpitala na Dojazd i martwiłam się jak tam dojechać a teraz nie będzie problemu. Wezme rower i już. Na Szwajcarskiej zlikwidowali parking dla samochodów i nie ma gdzie zostawić roweru :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa scsie