Wypad z AKTR Cyklista

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 1

Swarzędz – Antoninek – os. Warszawskie - Malta – Zieliniec – Gruszczyn – Mechowo – Wierzenica – Barcinek – Kowalskie – Jerzykowo – Biskupice – Sarbinowo – Łowęcin – Jasin – Swarzędz

Rano napisał do mnie Piotr czy nie spotkamy się trochę pokręcić. Umówiliśmy się przy źródełku nad Jeziorem Maltańskim. Pod dotarciu na miejsce okazało się, że ekipa z AKTR Cyklista spóźniła się ze startem rajdu i chcą abyśmy pojechali z nimi. Cel: okolice Jeziora Kowalskiego jadąc głównie terenem. Dosłownie terenem, jechaliśmy ścieżkami w które mało który rowerzysta o zdrowych zmysłach by się zapuścił.
Plan był aż zbyt dosłowny, bo na północno-zachodniej skarpie przedzieraliśmy się przez chaszcze i rowy, właściwie rajd z rowerowego zmienił się w pieszy. Zdobyliśmy także półwysep nieopodal wsi Kowalskie, o którym mało kto wie.

Kompani dzisiejszej wyprawy © kamilzeswaja

Nie obyło się bez pany... © kamilzeswaja

Uzupełnienie najpotrzebniejszych rzeczy w Zielińcu © kamilzeswaja

Przerwa w Barcinku © kamilzeswaja

Rano był jeszcze czysty... A najgorsze przed nami © kamilzeswaja

Trochę pobłądzliśmy © kamilzeswaja

I przedzieraliśmy się przez chaszcze © kamilzeswaja

W drodze na półwysep © kamilzeswaja

Przerwa na półwyspie © kamilzeswaja

Biały niemiec Piotra i na drugim planie mój czech © kamilzeswaja

W Jankowie rozstaliśmy się z Cyklistami i razem z Piotrem pognaliśmy w stronę Poznania.