Rezerwat przyrody Krajkowo

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 30.09.2012 | Komentarze 6

Poznań – Luboń – Puszczykowo – Mosina - Krajkowo – Jaszkowo – Ludwikowo – Żabno – Mosina – Puszczykowo – Luboń – Poznań

Dzisiaj miałem jechać do Puszczy Zielonka, ale wczoraj wieczorem zmieniłem plany. Pojechałem wzdłuż Warty aż do Jaszkowa, a głównym celem był Park Krajobrazowy „Krajkowo”. W lesie mnóstwo piachu, no cóż mamy suszę hydrologiczną. Sporo osób od rana wybrało się na grzyby i na imprezę nordic walking w Krajkowie.
W drodze powrotnej spadłem ze skarpy na Nadwarciańskim, kawałek za Puszczykowem. Wylądowałem około metra od Warty, a na mnie rower, a dokładniej na mojej głowie. Korba wbiła mi się w kask nad uchem robiąc małą szkodę – całe szczęście skorupa jest cała i kask jeszcze trochę posłuży. Z bólem prawej łydki wolnym tempem wróciłem do Poznania.

Nadwrciański dzisiaj należał do nmie :) © kamilzeswaja

Rezerwat przyrody Krajkowo © kamilzeswaja

Impreza nordic walking w Krajkowie © kamilzeswaja

Warta w Krajkowie © kamilzeswaja

Warta w Jaszkowie © kamilzeswaja

Ewa | 19:18 niedziela, 5 czerwca 2016 | linkuj Nie ma Parku Krajobrazowego o nazwie "Krajkowo". Jest to Rogaliński Park Krajobrazowy , a "Krajkowo" to rezerwat na terenie tego parku...
mikroos
| 21:13 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Dzięki za pomoc. Kusi mnie od jakiegoś czasu, żeby tam zajrzeć :) Do tej pory do Żabna dojeżdżałem zawsze od strony Konstantynowa - tam też jest zresztą świetnie!

Pozdrawiam
| 21:08 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Mikroos nie jechałem drogą z Krajkowa do Żabna, widziałem tylko, że jest jakiś asfalt i pojechałem dalej na rezerwatu i do Żabna dojechałem przez Jaszkowo. Mam koleżankę w Żabnie, napiszę do niej może będzie wiedziała jaki asfalt jest na tej drodze.
mikroos
| 18:11 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Cześć, takie pytanko, korzystając z okazji :) Czy orientujesz się może, czy droga z Krajkowa do Żabna pozwala na jazdę rowerem szosowym? Wiem, że z Mosiny do Sowińca jest tak sobie, a potem do Krajkowa nieco lepiej, ale czy do Żabna da się dojechać?

Z góry dzięki za info, pozdrawiam!
JoannaZygmunta
| 17:43 niedziela, 30 września 2012 | linkuj Kiedyś też tak zjechałam na plecach prawie do jeziora a rower wylądował na mnie. Nic ciekawego. Dobrze, że miałeś kask. Mam nadzieję, że szybko się wszystko pogoi. :)
| 15:32 niedziela, 30 września 2012 | linkuj To jak żeś łaził, że spadłeś :-) Warta jakaś wąska w Krajkowie...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jacwm