Do radia po nagrodę

Piątek, 5 października 2012 · dodano: 05.10.2012 | Komentarze 0

Centrum – Merkury - Grunwald – Centrum – Malta – Piotrowo – WGL - Centrum

Mam szczęście w konkursach w których liczy się wiedza (w losowych nieco gorzej mi idzie). Wczoraj udało mi się wygrać w Radiu Merkury magazyn rowertour, który i tak miałem kupić w związku z planowanym na przyszły rok wypadem rowerowym w Góry Izerskie. Odpowiedź na pytanie co jest przysmakiem Jeziora Powidzkiego, znałem dzięki blogowi Sebastiana z Trzemeszna. Jak widać bikestats jest cennym źródłem wiedzy, nie tylko typowo rowerowej.

Po odbiorze nagrody dostałem pouczenie od radiowca, że przypiąłem rower do drzewa zamiast do stojaka. Tyle, że stojak tam zamontowany to tzw. wyrwikółka, do których z reguły nie przypinam roweru, bo tarcza przy kole 26’ w większości stojaków zawadza o samą konstrukcję, no i łatwiej ukraść sprzęt z takiego wynalazku. Radio, które uważa się za prorowerowe (mają nawet prognozę dla rowerzystów rano), nie ma porządnego stojaka na rowery.

Miałem skoczyć tylko po nagrodę, ale wyszło by tylko 5 km, więc pojechałem jeszcze nad poznańską Maltę, gdzie niedługo będą spuszczać wodę w jeziorze w celu oczyszczenia dna.
Siedziba Radia Merkury © kamilzeswaja

Nagrodę odbiera się w portierni © kamilzeswaja

Poznań znowu w remoncie © kamilzeswaja