WPN w jesiennym klimacie

Środa, 31 października 2012 · dodano: 31.10.2012 | Komentarze 1

Poznań – Luboń – Puszczykowskie Góry – Jarosławiec – Jezioro Góreckie – Dymaczewo Stare – Krosinko - Jezioro Kociołek – Osowa Góra – Mosina – Puszczykowo – Luboń - Poznań

Do Wielkopolskiego Parku Narodowego dojechałem przez Luboń, Łęczycę i dalej żółtym szlakiem zaczynając od Puszczykowskich Gór pomknąłem w głąb lasu. Trzeba uważać na leżące pod liśćmi gałęziami, można niezłą glębę zaliczyć i zniszczyć maszynę. Jedynych rowerzystów w WPNie spotkałem dopiero na Osowej Górze. Pogoda dopisała i do tego miałem wolny dzień od pracy.
Niestety nie odnalazłem słynnych interwałów JPBike’a. W Dymaczewie Starym pojechałem ul. Podgórną, ale nie odnalazłem tego szlaku. Ale za to odkryłem bardzo fajny utwardzony zjazd do Krosinka, który kończy się... drewnianym szlabanem.

Rano pod nakrętką Tymbarka miałem zachętę do dłuższego wypadu.
No to jedziemy! © kamilzeswaja

Czerwony szlak nieopodal Jeziora Kociołek © kamilzeswaja

Nieczynna stacja na Osowej Górze © kamilzeswaja

Studnia Napoleona © kamilzeswaja

Na koniec wpadłem jeszcze do Cykloturu po licznik dla Piotra i kasetę dla mnie. Licznik był, kaseta niestety nie, mino, że podczas zamawiania miała status dostępny od ręki...