Radojewo

Środa, 26 grudnia 2012 · dodano: 26.12.2012 | Komentarze 4

Krótki wypad w celu spalenia świątecznych kalorii. Siły brak, bo jak tu kręcić po trzynastu dniach pod rząd spędzonych u roboty.

Radojewo, wieś włączona do Poznania w 1987 roku. Miejsce nieco zaniedbane i zapomniane, znajduje się tu XIX wieczny pałac z parkiem krajobrazowym w którym znajduje się cmentarzyk rodziny von Treskow i sztucznie utworzone ruiny. Nieopodal pałacu znajduje się także stara cegielnia, która kiedyś zaopatrywała Twierdzę Poznań w materiały budowlane.
Wracałem przez Morasko, żeby zobaczyć opuszczony w trakcie wojny kościół.

I tak powstała kolejna wycieczka z cyklu „Opuszczone miejsca Poznania”.

Pałac w Radojewie © kamilzeswaja

Sztuczna ruina z pozostałościami po wieży widokowej © kamilzeswaja

Ruiny w Radojewie © kamilzeswaja

Radojewska gorzelnia © kamilzeswaja

Opuszczony kościół na Morasku © kamilzeswaja

Założyłem nowe platformówki, a cały śnieg stopniał…
Accent Range © kamilzeswaja

| 20:23 czwartek, 27 grudnia 2012 | linkuj Faktycznie z Radojewa widać Dziewiczą Górę. Fajny widok jest przed Radojewem w dolinie jadąc Naramowicką.
| 21:17 środa, 26 grudnia 2012 | linkuj W Radojewie jest ładny widok na Dziewiczą Górę.
| 19:15 środa, 26 grudnia 2012 | linkuj He he. Kupiłem nowe "zwyczajne" pedały z myślą o jeździe po śniegu, a tu psikus. Ostatni wypad w SPDkach w śnieżnych warunkach skończył się zamarznięciem pedałów i rdzawym nalotem na blokach.
JoannaZygmunta
| 16:34 środa, 26 grudnia 2012 | linkuj Kamil proszę nie zmieniaj tych platform to może nie będzie już śniegu ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odnia