Noworoczne spotkanie rowerzystów

Wtorek, 1 stycznia 2013 · dodano: 01.01.2013 | Komentarze 4

O 13.00 nad poznańską Rusałką odbyło się noworoczne spotkanie rowerzystów organizowane przez Pana Piotra Kurka, autora Wielkopolskiego Rowerowania. Było to trzynaste spotkanie pasjonatów dwóch kółek w tym miejscu, obok baru Pani Haliny Woźniak. Gościem specjalnym był Paweł Cieślik, kolarz szosowy z Bank BGŻ Team.
Na początek odbył się przejazd peletonu rowerzystów wokół jeziora (oczywiście nie odmówiłem sobie przyjemności jazdy w czele peletonu, tuż za zawodowcami), następnie były życzenia, przekąski i losowanie za którym już nie czekałem. Przywitałem się z ekipą z AKTR Cyklista i pognałem do domu (sprzątać po Sylwestrze, trwającym do 4:00, więc jest co robić) zahaczając jeszcze o Cytadelę.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
Noworoczne spotkanie rowerzystów na Rusałką © kamilzeswaja

Paweł Cieślik i Piotr Kurek © kamilzeswaja

Noworoczne spotkanie rowerzystów © kamilzeswaja

Noworoczne spotkanie rowerzystow © kamilzeswaja

Filip78
| 21:57 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Fajna imprezka, w dodatku sponsorowana przez mój ulubiony browar Fortuna, tak trzymać !
| 19:43 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Sławek za rok też będzie taka okazja :)
Joanno, przez to, że byłem z przodu to załapałem się na fotkę na epoznan.pl
Życzę Wam, żeby w tym roku pod górkę było równie lekko jak z górki :)
JoannaZygmunta
| 19:12 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Kamil za bardzo gnałeś do przodu bo prawdziwi zawodowcy jechali od końca czyt. ja! hi hi hi . Szkoda, ze się w tym tłumie nie spotkaliśmy :)
Też nie zostaliśmy na losowanie. Kurek za dużo gadał i się zimno zrobiło. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)
SLAWEKS
| 19:02 wtorek, 1 stycznia 2013 | linkuj Byłem nad Rusałką około 12:00, zatrzymałem się na chwilkę, bo widziałem rowerzystów siedzących przy barze, ale pognałem dalej. Jakbym wyczaił, że o to chodzi to bym się pokręcił wokół i poczekał. Super imprezkę mieliscie. Pozdro.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acysu