Nocnik z AKTR Cyklista

Niedziela, 28 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 2

Poznań –Jezioro Swarzędzkie - Gruszczyn - Mechowo - Wierzenica – Barcinek – Jerzykowo – Promno – Jezioro Stęszewskie - Tuczno - Kamińsko - Murowana Goślina – NSR – Poznań

Z racji tego, że moja luba miała wieczór panieński, wybrałem się na nocny rajd z Akademickim Klubem Turystyki Rowerowej Cyklista. W planach była Puszcza Zielonka, a nawet Wągrowiec, ale skończyło się na spontanicznym ustalaniu trasy.

Spotkaliśmy się o 22:00 przy Źródełku nad Jeziorem Maltańskim. Na starcie zjawiło się pięciu chłopa, plus jedna koleżanka (po lewej na pierwszym zdjęciu), która nam tylko pomachała na drogę. I tak drogę ruszyli: Kuba (prowadzący), Michał, Robert, Paweł z RowerTramp i ja. Trasa wiodła głównie leśnymi traktami, przez co nasze rowery są całe od piachu i nadają się tylko do mycia.
Gdziekolwiek się zjawialiśmy wzbudzaliśmy sporo sensacji, zwłaszcza wśród biwakujących pod Jeziorem Stęszewskim i na stacji benzynowej w Murowanej Goślinie, gidzie ludzie chcieli z nami robić sobie zdjęcia!