Wybrzeże Zachodnie

Sobota, 2 sierpnia 2014 · dodano: 03.08.2014 | Komentarze 0

Szczecin - ... PKP ... - Międzyzdroje - Wisełka - Międzywodzie - Dziwnów - Dziwnówek - Łukęcin - Pobierowo - Pustkowo - Trzęsacz - Rewal - Niechorze - Pogorzelica - Mrzeżyno - Dźwirzyno - Grzybowo - Stary Borek - ... PKP ... - Szczecin

Pomysł wspólnej wyprawy z bratem wzdłuż polskiego wybrzeża już od dawna chodziła nam po głowie, ale nigdy nie mieliśmy dokładnych planów ani czasu na realizację tego przedsięwzięcia. Przy okazji weekendowego pobytu w Szczecinie reszcie nadarzyła się okazja i mimo niepewnej pogody zdecydowaliśmy się wsiąść do pociągu. Całą trasę zaplanowaliśmy tak aby jak najbliżej trzymać się morza, z wyjątkiem odcinka Międzyzdroje - Międzywodzie (Woliński Park Narodowy znany jest z trudnych ścieżek ze sporymi przewyższeniami)
i Łukęcin - Pobierowo (drogowy odcinek lotniskowy), które to pokonaliśmy krajową sto dwójką.

Staraliśmy się zatrzymać prawie w każdej mijanej miejscowości, żeby zrobić chociaż jedno pamiątkowe zdjęcie. Wycieczka udana, pogoda dopisała, sprzęt nie nawalił i my daliśmy radę.

Międzyzdroje - początek naszego podboju wybrzeża