• Temperatura -6.0°C

Strzeszynek

Niedziela, 28 grudnia 2014 · dodano: 28.12.2014 | Komentarze 2

Dzisiaj wybrałem się na tereny Zachodniego Klina Zieleni Poznania, czyli Jezioro Rusałka i Strzeszynek. Między tymi jeziorami pojawiły się tabliczki „UŻYTEK EKOLOGICZNY”.

Mimo niskiej temperatury spotkałem mnóstwo rowerzystów – wystarczy zobaczyć na drugie zamieszczone przez mnie zdjęcie.

Zapewne to ostatni mój wpis w tym roku, tak więc do zobaczenia na szlakach
(i szosie) w 2015 roku.

Jezioro Strzeszyńskie
Jezioro Strzeszyńskie © kamilzeswaja

Jadąc w kierunku jeziora na wysokości Stawów Strzeszyńskich minął mnie Mikołaj na rowerze, jak się okazało później nie był to jedyny w tej okolicy.

Inwazja Mikołajów na Strzeszynku
Inwazja Mikołajów na Strzeszynku © kamilzeswaja

| 18:52 niedziela, 28 grudnia 2014 | linkuj Polscy Mikołaje muszą na rowerach jeździć, bo z reniferami jest problem.
z3waza
| 18:40 niedziela, 28 grudnia 2014 | linkuj No jest trochę tych "walniętych" - bo kto to widział rowerem w zimie jeździć, i do tego w stroju Mikołaja?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eszcz