Początek roku

Czwartek, 1 stycznia 2015 · dodano: 01.01.2015 | Komentarze 0

Tradycyjnie 1 stycznia wybrałem się na Noworoczne Spotkanie Rowerzystów nad poznańską Rusałką. Jak zawsze były tłumy, był też Prezydent Miasta Poznania Jacek Jaśkowiak. Byli też oczywiście Bikestatsowicze, m.in. Sławek, Marcin, Jacek, Krzychu, Mariusz, Dawid.

Po wspólnym objechaniu jeziora razem ze Sławkiem ruszyliśmy w kierunku poligonu. Oczywiście Sławek robił za przewodnika, bo zna te tereny doskonale.
Noworoczne Spotkanie Rowerzystów nad Rusałką

Był sobie lont © kamilzeswaja

Był sobie słupek
Był sobie słupek © kamilzeswaja

Wracając w Suchym Lesie wjechaliśmy jeszcze na myjnie opłukać rowery, było widać, że jeździliśmy po drogach dla czołgów :)

Rowerowe podsumowanie 2014 roku

Rok 2014 rozpocząłem tradycyjnie od Noworocznego Spotkania Rowerzystów nad Rusałką. Zima nas rozpieszczała i zafundowała głównie dodatnie temperatury, więc można było trochę pojeździć. Prawie cały marzec spędziłem w Ameryce Południowej, statystyki spadły, ale za to miałem okazję pojeździć rowerem po Rio de Janeiro.
Z nadejściem wiosny zamontowałem nowe części do roweru. Wiosna i lato upłynęły na przecieraniu nowych szlaków Wielkopolski, Lubuskiego i Zachodniopomorskiego oraz Niemiec.
Tak się złożyło, że w 2014 roku zaliczyłem parę pojezierzy: gnieźnieńskiego, dobiegniewskiego i sierakowsko-międzychodzkie. Udało mi się być także dwa razy nad morzem z rowerem – w maju na Wyspie Uznam i w sierpniu wspólny jednodniowy wyjazd z bratem wzdłuż Wybrzeża Zachodniego. W 2014 uczestniczyłem także w kilku wydarzeniach rowerowych: Kostrzyn MTB Maraton, XXV Rajdzie Radia Merkury i Swarzędzkim Spalaniu Świątecznego Tłuszczyku.
W październiku zakupiłem szosę – padło na Scotta, bo na 2015 ma bezkonkurencyjne ceny, a ja dostałem jeszcze rabat w ramach przedsprzedaży rocznika.
Mimo nie powalającego na kolana dystansu pokonanego przez mnie w 2014 roku i wielu godzin spędzonych w pracy (czasami nawet 200 h/miesiąc), muszę ten rok zaliczyć do udanych.

Są ambitne plany na ten rok, co będzie życie pokaże.

Pozdrawiam użytkowników BS i życzę wszystkim czerpania radości z przejechanego każdego kilometra.