• Sprzęt Orplan Lucky

Ruiny kościoła w Karwowie

Niedziela, 4 stycznia 2015 · dodano: 04.01.2015 | Komentarze 3

Kolejny weekend spędzony w Szczecinie. Dzisiaj za cel obrałem ruiny kościoła z XIII w Karwowie. Świątynia została w trakcie II wojny światowej i już jej nie odbudowano.

Trasa: Szczecin - Mierzyn - Stobno - Będargowo - Warzymice - Karwowo - Warzymice - Rajkowo - Ostoja - Szczecin

Ruiny kościoła w Karwowie
Ruiny kościoła w Karwowie © kamilzeswaja

| 08:21 poniedziałek, 5 stycznia 2015 | linkuj W sumie z Gumieniec mam bliżej do Niemiec niż nad Jezioro Dąbie. W poprzednich latach pojeździłem po terenach zachodnich sąsiadów, Puszczę Wkrzańską i Bukową. W planach mam jeszcze Puszczę Goleniowską i wtedy na pewno zaliczę Jezioro Dąbie.
z3waza
| 21:50 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Lepie pojechać na niemiecką stronę - pusto, spokojnie i zajebiste asfalty.
| 17:48 niedziela, 4 stycznia 2015 | linkuj Jak będziesz kiedyś znów w Szczecinie, to zrób specjalnie dla mnie wycieczkę nad Jez. Dąbie i zrób zdjęcie tego ogromnego jeziora!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ialpr