• Temperatura -1.0°C
  • Sprzęt Orplan Lucky

Dąbie

Wtorek, 6 stycznia 2015 · dodano: 06.01.2015 | Komentarze 4

Dzisiaj z rana odwiedziłem Dąbie – część Szczecina, która do 1948 roku stanowiła oddzielne miasto. Dzisiaj Dąbie znane jest przede wszystkim ze stacji kolejowej, na której często są przesiadki jadą z północy na południe kraju przez Szczecin.
Grzegorz chciał abym zrobił wycieczkę nad Jezioro Dąbie, czwarte co do wielkości jezioro w Polsce. Mam w planach zaliczenie tej miejscówki w połączeniu z Puszczą Goleniowską, a dzisiaj przedsmak – czyli Jezioro Dąbie Małe.

Licznik rowerowy w Szczecinie

Tegoroczny 400-ny przejazd w Szczecine należy do mnie
Tegoroczny 400-ny przejazd w Szczecine należy do mnie © kamilzeswaja

marcingt
| 19:34 środa, 7 stycznia 2015 | linkuj Klimatyczne fotki o świcie :) Ciekawa inicjatywa z tymi licznikami.
z3waza
| 22:10 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj Fajny pomysł z tymi licznikami.Ja ze szczecińskich jezior kojarzę tylko Głębokie w lasku Arkońskim.
| 21:28 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj WIELKIE DZIĘKI KAMILLLLLLLL!!!!! Jezioro Dąbie Małe wcale tez nie jest takie małe i cieszy moje oko bardzo :-) Marzę o zobaczeniu tak wielkiego jeziora na żywo.
A ten licznik to niezła ciekawostka :-)
JPbike
| 20:52 wtorek, 6 stycznia 2015 | linkuj Interesujące te liczniki, pierwszy raz coś takiego widzę :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chorz