Oborniki WLKP

Piątek, 24 lipca 2015 · dodano: 24.07.2015 | Komentarze 1

Poznań - Murowana Goślina - Oborniki - Poznań

Z przygód rowerowych bez udziału własnego roweru: dzisiaj miałem dyżur w Szamotułach. Odstawiłem samochód na parking, kupiłem sobie energetyk (jakoś trzeba przeżyć piąty z 6 ciężkich dni pracujących w tym tygodniu), wychodzę z sklepu popularnego sklepu z zielonym płazem, dostaje strzała z lewej strony i widzę chwiejącą się rowerzystkę na rowerze jadącą wprost na słup. Tak, zostałem potrącony przez laskę jadącą chodnikiem, która po zderzeniu ze mną o mały włos nie wpadała na słup. Mnie się w sumie nic nie stało (chyba), dziewczę cudem ominęło słup, ale nie zatrzymała się, ani nie przeprosiła. No cóż.

Rynek w Obornikach
Rynek w Obornikach © kamilzeswaja

| 20:22 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj ...a potem pretensje, że mandaty dają za jazdę po chodniku. Dobrze, że nic się Tobie nie stało, lasce może dobrze by zrobiła taka nauczka.

Nie rozumiem podejścia: "jeżdżę chodnikiem, bo się boję po asfalcie". Jakby rower został wymyślony do slalomu między pieszymi... Jeśli się boisz to rower nie jest dla ciebie. Przejdź się, przejedź komunikacją miejską, cokolwiek. Ale wtedy się nie jest trendy, bo moda rowerowa robi swoje. I niestety, z mojego doświadczenia - rower miejski też stwarza zagrożenie, bo często jeżdżą nim osoby zupełnie nieodpowiedzialne i nieprzygotowane do myślenia, już nie mówiąc o korzystania z innych organów.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tajaj