PKP Antoninek

Poniedziałek, 27 lipca 2015 · dodano: 27.07.2015 | Komentarze 3

Po przeniesieniu peronu stacji kolejowej Poznań-Antoninek kilkaset metrów dalej budynek dworca stał się niepotrzebny, stoi i niszczeje. Brat był tam w sobotę po drodze na triathlon, a ja dzisiaj zaliczyłem kolejną opuszczoną miejscówkę.

Były Dworzec Poznań-Antoninek
Były Dworzec Poznań-Antoninek © kamilzeswaja

Poznań-Antoninek - poczekalnia
Poznań-Antoninek - poczekalnia © kamilzeswaja

| 21:14 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj Oby nie. Miłośnicy kolei na to (mam nadzieję) nie pozwolą, a tych w WLKP nie brakuje :)

A jak nie oni to zrobi się z tego budynek mieszkalny. Mnóstwo jest takich przypadków.
| 20:43 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj Myślę, że prędzej rozbiorą ren budynek.
| 18:52 poniedziałek, 27 lipca 2015 | linkuj Szkoda. bo budynek nie jest brzydki. PKP S.A. ostatnio pozytywnie zadziwia, modernizując coraz więcej dworców, może i na ten przyjdzie kiedyś czas...?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oispi