Miedwie

Niedziela, 2 sierpnia 2015 · dodano: 02.08.2015 | Komentarze 3

Tour de Miedwie, czyli wspólne z bratem kółko wokół Jeziora Miedwie. Jest to piąte pod względem wielkości jezioro w Polsce.

Trochę się obawiałem, czy damy radę przejechać drugą setkę w nieznanym terenie i dość wysokiej temperaturze. Plan był prosty, jak najszybciej dojechać ze Szczecina krajówką do Morzyczyna i trzymać się jak najbliżej linii brzegowej jeziora. Nie udało się nam dojechć do byłej jednostki wojskowej, bo droga skończyła się nam w polu kukurydzy w pobliżu pola do painballa.

Jezioro Miedwie
Jezioro Miedwie © kamilzeswaja

Morzyczyn - molo
Morzyczyn - molo © kamilzeswaja

| 21:10 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj Do jednostki wojskowej próbowaliśmy dojechać od strony Jęczydołu – na mapie miałem zaznaczoną drogę, ale dojechaliśmy do byłej strzelnicy, gdzie obecnie znajduje się legalny teren do paintballa, są tam tablice zakaz wstępu, obiekt chroniony itd. Objechaliśmy dookoła, drogę przecięło mam pole kukurydzy i kicha, do torpedowni nie dotarliśmy. Podobno od Żelewa można tam dojechać.

Ominął się nam także punkt widokowy w Turze. No cóż trzeba będzie tam jeszcze wrócić.
Co roku wokół tego jeziora odbywa się także maraton rowerowy.

Ogólnie wypad bardzo udany.
| 20:12 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj Aż se wygóglałem :) I co? "W czasach II wojny światowej nad jeziorem funkcjonowała torpedownia warsztatów torpedowych Gerätewerke Pomeren Madüsee pracująca na potrzeby początkowo Luftwaffe a po 1944 również Kriegsmarine. Na wschodnim brzegu w Kluczewie do roku 1993 mieściła się baza lotnicza Armii Czerwonej". Ciekawe historycznie tereny :)
strus
| 19:53 niedziela, 2 sierpnia 2015 | linkuj A na fotce Miedwie w Wierzbnie byłem tam wczoraj z małżonką - Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj