• Sprzęt Orplan Lucky

Nowe Warpno

Piątek, 24 listopada 2017 · dodano: 24.11.2017 | Komentarze 2

Kto nie zna Nowego Warpna to niech sobie wygoogluje, bo warto. Trasa ze Szczecina w kierunku Lubieszyna, a później trzymając się blisko granicy do Nowego Warpna. Po drodze jechałem po śliskim bruku do Buku, dalej DDRką, znaną już z moich wcześniejszych wpisów. Pałac w Stolcu mimo tego, że został sprzedany, to na jego teren można bez problemu się dostać, a zapowiadanej rewitalizacji nie widać. W Dobieszczynie spotkałem sympatycznego rowerzystę, z którym jadąc pogadaliśmy do tablicy "Nowe Warpno wita", czyli jakieś 12,5 km przed Nowym Warpnem. Ok 7 km przed celem złapał mnie niewielki deszcz.
W Nowym Warpnie byłem już dwukrotnie, ale rowerem nigdy. Taka biała plama na mojej rowerowej mapie w okolicach Szczecina mi została, więc nadrobiłem dzisiaj zaległości. Na miejscu porobiłem parę fotek i musiałem wracać bo zaczęło padać, a byłem ograniczony czasowo. Niestety przed wyjazdem z miejscowości musiałem zatrzymać się pod wiatą przystankową - przymusowa, kilkuminutowa przerwa na żeliki Etixxa. Wróciłem drogą 115 przez Tanowo.