Dziewicza Góra

Niedziela, 3 grudnia 2017 · dodano: 03.12.2017 | Komentarze 5

Przed południem byłem z synem na basenie, a o 14:00 wybrałem się pokręcić korbą po Puszczy Zielonka i okolicach. Obawiałem się, że w lesie będzie mnóstwo błota, ale na całe szczęście mokro było tylko w niektórych miejscach. Gdy wróciłem do Poznania o 16:00 było około 0°C.

Trasa: Poznań - Czerwonak - Dziewicza Góra - Maruszka - Mielno - Dębogóra - Wierzonka - Wierzenica - Janikowo - Bogucin - Poznań

Wieża obserwacyjna na Dziewiczej Górze w Puszczy Zielonka

Zachód słońca nad Dąbogórą
Zachód słońca nad Dębogórą © kamilzeswaja

Kategoria Puszcza Zielonka

| 09:18 wtorek, 5 grudnia 2017 | linkuj Sens ma taki, że ludzie, którzy pobudowali się w "nowszej" części Dębogóry, mają teraz ułatwiony dojazd. Wcześniej musieli jechać prze całą wieś.
| 20:13 poniedziałek, 4 grudnia 2017 | linkuj Ma to pewnie jakiś sens... tylko jaki? :)
| 15:52 poniedziałek, 4 grudnia 2017 | linkuj Nie jechałeś ta drogą, bo niedawno ją wybudowali. Jak pojedziesz szosówką, to daleko nie zajedziesz. Asfalt kończy się równo z tablicą "Dębogóra".
| 21:47 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj W życiu nie jechałem odcinkiem Mielno - Dębogóra. Jak widzę czas nadrobić :)
Kot
| 19:12 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj Też tam dzisiaj byłam :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa slnie